Întrebări frecvente
-
Produs recondiționat
-
Ce este un smartphone recondiționat de la partenerul nostru Recommerce®?
Un smartphone recondiționat a fost utilizat anterior pentru mai mult de 3 luni. Acesta a fost curățat, verificat tehnic și supus unei serii de teste de către o echipă de tehnicieni calificați. Toate funcționalitățile sale au fost testate și aprobate. Toate datele utilizatorului anterior au fost șterse.
-
Smartphone-ul recondiționat se vinde împreună cu accesorii?
Smartphone-ul este vândut individual, dar accesoriile compatibile (baterie nouă, încărcător, căști) sunt disponibile în magazinul online, dacă doriți să le achiziționați.
-
Smartphone-urile recondiționate sunt deblocate?
Da, toate telefoanele mobile recondiționate vândute pe https://reconditionate.yoxo.ro/ sunt deblocate și pot fi utilizate indiferent de operator (în orice rețea).
-
Unde pot găsi informații tehnice despre un telefon?
Pe pagina produsului, veți găsi secțiunea "Mai multe informații" care conține toate caracteristicile tehnice ale telefonului.
-
Componentele telefonului meu recondiționat au fost schimbate?
În timpul procesului de recondiționare a dispozitivului dumneavoastră, este posibil ca anumite componente defecte să fi fost înlocuite cu componente noi, compatibile. Astfel, ne asigurăm că vă oferim cea mai bună experiență posibilă.
-
Stocurile afișate sunt actualizate?
Stocurile sunt actualizate zilnic. Doar produsele disponibile sunt afișate pe site.
-
Ce se întâmplă în cazul unei variații de preț la un telefon?
Atunci când confirmați comanda selectând o metodă de plată, acceptați comanda selectată, condițiile și prețul acesteia. Prin urmare, vânzarea este încheiată. În cazul unei variații de preț după confirmarea comenzii, condițiile și prețul pe care le-ați acceptat la momentul plasării comenzii rămân valabile, iar diferența de preț nu se aplică achiziției dumneavoastră.
-
Cum pot introduce cartela SIM într-un iPhone?
Pentru a introduce cartela SIM într-un iPhone, este suficient să introduceți instrumentul metalic special (cheița SIM) în orificiul dedicat, pentru a scoate suportul cartelei SIM din dispozitiv.
-
Îmi puteți trimite o fotografie a produsului pe care îl voi primi?
Din păcate, nu. Gestionarea stocului nostru nu ne permite să ne angajăm să expediem un anumit produs. Produsul dumneavoastră va fi selectat aleatoriu din stocul Recommerce® corespunzător achiziției dumneavoastră.
-
Smartphone-urile recondiționate se vând cu abonament sau cartelă SIM?
Nu. Dispozitivele sunt vândute individual, adică fără cartelă SIM și fără abonament de telefonie mobilă.
-
Pe pagina produsului scrie că produsul necesită utilizarea unei cartele "micro-SIM" sau "nano-SIM". Ce înseamnă acest lucru?
Anumite produse necesită utilizarea unei cartele micro-SIM sau nano-SIM. Acestea sunt formate de cartele SIM mai mici decât cartelele SIM standard.
-
Pe ecran apare un mesaj despre baterie, ce ar trebui să fac?
Acest mesaj nu afectează starea bateriei sau performanța iPhone-ului dumneavoastră. Puteți continua să folosiți iPhone-ul în mod normal. Pentru a vă garanta cea mai bună experiență posibilă, bateria produsului dumneavoastră ar fi putut fi înlocuită cu o baterie nouă, generică. Această operațiune poate genera afișarea unui mesaj din partea producătorului pe smartphone, care vă informează că a fost instalată o baterie generică. Mesajul va fi afișat pe ecranul de pornire și în meniul de setări al bateriei. Așa cum precizează mesajul, acest lucru poate împiedica citirea stării de sănătate a bateriei. Mesajul de pe ecranul de pornire dispare după câteva săptămâni.
-
Ce este un smartphone recondiționat de la partenerul nostru Recommerce®?
-
Plată
-
Ce metode de plată sunt acceptate?
Pe https://reconditionate.yoxo.ro/, comanda dumneavoastră poate fi achitată prin:
- Card bancar (Visa, Mastercard, AmericanExpress) -
Când va fi debitată suma aferentă plății?
Contul dumneavoastră va fi debitat în momentul confirmării comenzii în magazinul online.
-
Ce metode de plată sunt acceptate?
-
Livrare
-
În cât timp voi primi comanda?
Expediem comanda dumneavoastră prin partenerul nostru de transport în cel mult 2-3 zile lucrătoare de la validarea comenzii pe site.
-
Care este costul livrării și cine livrează?
Livrarea la domiciliu este asigurată de DHL și este gratuită.
-
Ce trebuie să fac la primirea coletului?
La primirea coletului, verificați cu atenție, în prezența curierului, starea generală a ambalajului și a benzilor adezive de siguranță. Dacă aveți orice nelămurire, nu ezitați să verificați conținutul coletului în prezența curierului.
-
Pot solicita livrarea în afara României?
Nu, din păcate nu oferim livrare în afara României
-
Cum pot urmări comanda?
Puteți urmări în orice moment starea comenzii pe site-ul https://reconditionate.yoxo.ro/, conectându-vă la contul dumneavoastră. De îndată ce coletul este expediat, veți primi un e-mail care conține numărul de urmărire (AWB), permițându-vă să urmăriți coletul de la depozitul nostru până la livrare.
-
Cum pot schimba adresa de livrare?
Nu este posibilă schimbarea adresei prin intermediul serviciului clienți odată ce comanda a fost validată.
Pregătirea comenzii este imediată, iar informațiile de livrare sunt trimise automat transportatorului după plasarea comenzii.
Odată ce coletul a fost expediat, veți putea schimba adresa de livrare prin intermediul link-ului primit de la transportator în e-mailul de notificare, de obicei cu o zi înainte de livrare, până la miezul nopții.
-
În cât timp voi primi comanda?
-
Retur/Garanție
-
Cum funcționează garanția?
Garanția legală de conformitate de 24 de luni se aplică tuturor produselor vândute pe https://reconditionate.yoxo.ro/.
Garanția se aplică în situația în care produsul prezintă o defecțiune. ⚠️ Atenție, deteriorarea accidentală (spargerea) nu este acoperită de garanție.
Înlocuirea produsului se va face în decurs de 7 zile lucrătoare din momentul în care depuneți coletul la un punct de ridicare (acesta este un termen maxim, care poate fi scurtat în funcție de timpii de livrare ai curierului).
Vă vom furniza o etichetă de retur preplătită pentru a ne trimite telefonul înapoi gratuit.
Pentru a solicita garanția: completați formularul de pe site-ul nostru garantie.recommerce.com, iar echipa noastră de suport vă va răspunde în cel mult 24 de ore lucratoare.
Pentru orice întrebare legată de aplicarea garanției, puteți trimite un mesaj serviciului clienți la reconditionate.yoxo@recommerce.com. Echipa noastră vă va răspunde în cel mult 24 de ore lucratoare.
-
Doresc să beneficiez de garanție, care este procedura?
Toate produsele vândute pe https://reconditionate.yoxo.ro/ au o garanție de 2 ani. Dacă dispozitivul dumneavoastră se defectează, acesta va fi pur și simplu înlocuit. Pentru aceasta, solicitați garanția pe garantie.recommerce.com sau contactați serviciul clienți Recommerce® prin e-mail la: reconditionate.yoxo@recommerce.com. Procedura de returnare și înlocuire a produsului vă va fi comunicată în detaliu. Accesoriile beneficiază de o garanție echivalentă.
-
Modalități de returnare a produselor
În cazul în care apelați la garanție, asigurați-vă că returnați produsul complet, în starea sa originală, împreună cu originalul facturii de achiziție. Ambalați produsul într-o cutie de carton, folosind folie cu bule sau hârtie pentru a preveni deteriorarea acestuia în timpul transportului. Faceți cererea de retur pe garantie.recommerce.com.
-
În cât timp va fi înlocuit produsul meu?
Dacă apelați la garanție, echipa Recommerce® se angajează să vă trimită un produs funcțional în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 7 zile lucrătoare de la data primirii produsului defect.
-
În ce cazuri poate fi refuzată garanția?
Garanția este exclusă în următoarele cazuri:
- Defecțiune declarată după expirarea perioadei de garanție prevăzute la articolul 8 din Termenii și Condițiile Generale de Vânzare.
- Daune cauzate de un accident, de o utilizare diferită de cea propusă în documentația tehnică disponibilă pe site-ul producătorului, disfuncționalități survenite în urma unei tentative de deblocare software (root/jailbreak) sau a unei întrețineri necorespunzătoare de către client (murdărire, oxidare, coroziune sau rugină).
- Daune survenite în timpul instalării sau deschiderii telefonului de către utilizator.
- Daune a căror cauză este externă produsului: instalare greșită de către client, neglijență din partea clientului, incendiu, pagube provocate de apă etc. și, în general, orice tip de daună a cărei origine este ulterioară vânzării și, per total, ansamblul daunelor cauzate părților exterioare ale produsului, care nu afectează buna sa funcționare.
- În cazul zgârieturilor, ciobiturilor sau a altor urme de uzură anterioare și/sau posterioare vânzării, având în vedere că Societatea comercializează produse recondiționate.
- În cazul modificării sau reparării produsului de către client sau de către un centru de service neautorizat de către producător.
-
Cum funcționează garanția?
-
Recommerce®
-
Cine este Recommerce®?
YOXO a selectat compania Recommerce® pentru a-și gestiona magazinul de produse recondiționate. Specialist și pionier în recondiționare încă din 2009, Recommerce® este garantul procesului de recondiționare, al expedierii și al serviciului post-vânzare pentru produse.
-
Când și cum pot contacta Recommerce®?
Puteți contacta serviciul clienți Recommerce® oricând prin e-mail la: reconditionate.yoxo@recommerce.com. Experții noștri se angajează să vă răspundă de luni până vineri în cel mult 24 de ore.
-
Cine este Recommerce®?
-
Confidențialitate
-
Cum pot modifica sau șterge informațiile mele personale înregistrate pe site?
Ne puteți contacta prin e-mail la: reconditionate.yoxo@recommerce.com
-
Cum pot modifica sau șterge informațiile mele personale înregistrate pe site?